Monday, April 30, 2007

My poems

Би өөрийн зохиосон зарим шүлгээ доор бичлээ.

Би хүлээж байна
Оддыг ширтэх тоолондоо тэдэнтэй уулзахыг хүснэ
Орчлонгийн амьдралыг ажихдаа тэднийг мэдрэхийг хүснэ
Онгон зүрхний тольтоо танин мэдэхийг хүснэ
Омог бардам занг нь огоорон ойлгохыг хүснэ
Хорвоо чи ямар агуу том билээ дээ
Чамайг тания гэвч таних аргагүй
Харъя гэвч харж чадахгүй
Мэдэръе гэвч мэдэрч мэдэхгүй
---------------------------------------------------------
Голын усны мяралзах гялтганаанд
мөнхийн эгшиг шингэж
Тэртээх оддын зүг чимээгүйхэн
урсан хайлна
Салхины сэрвэлзэх чимээнээ
гунигийн дуу сонсогдоход
Санаа алдсан гуниг
баярын мишээлээр солигдоно
Он жил урсан өнгөрөхөд
мөнхийн гэгээ үл тасарна
Онгож гандсан тэр туузны
баяр гуниг ээлжилнэ
-----------------------------------------------------------
Ухаарч амжаагүй байхад минь
холдон одсон
Уулзаж амжаагүй байхад минь
орхиод явсан
Санаж амжаагүй байхад минь
салаад явсан
Саатан уулзаж чадаагүй
чиний дүрийг санахыг хичээнэ
--------------------------------------------------------------
Чиний нүдэн дэхь оч одноос ч хурц
Чиний инээмсэглэл мянган цэцэгсээс ч үзэсгэлэнтэй
Чиний дуу хоолой алтан гургалдайгаас уянгалаг
Чиний үг сэлэмнээс хурц, гэсэн ч дэлбээ мэт зөөлөн
Чиний явсан зам солонгоноос ч өнгөлөг
Чиний алхаа урсах мөрөн мэт дөлгөөн
Чиний ухаан тэнгэр мэт уужим, далай мэт гүн
Чи бол төгс төгөлдөр миний хүрч чадах эцсийн хязгаар
Чамаас цацрах гэрэл нарнаас ч хурц
Хэзээ ч хаанаас ч олж чадах мөртлөө
Хэзээ ч миний дэргэд үлдэхгүй анд минь
Хаа нэгтээ чиний дүрийг харахын тулд
Холын замыг ч тоолгүй туулахсан
Чамд би дурлаагүй, хайрласан юм
Чамайг би харамлаагүй, нандигнасан юм
Чиний төлөө миний хийж чадах бүхэн
Хэний ч юуны ч надад өгч чадахгүй аз жаргал
Намайг өндрөөс унаж явахад хэн ч анзаараагүй
Ганцхан чи л намайг газарт унагалгүй авч үлдэн нисэхийг заасан билээ
Дээгүүр доогуур, үүлэн дээгүүр, газар доогуур
Дахин уулзахдаа хэн байсныгаа хэлээрэй
Чи хэн байсан ч чиний дуу хоолойг хэзээд танина
Чанга биш аяархан шивнэн хэлээрэй
Найз минь надад хэлээч ганцхан удаа
Надад ч
и хэн нэгнийг санагдуулах юм

No comments: