Thursday, February 18, 2010

Blue light Orb Phenomenon

Миний амьдралд энгийн биш гэмээр сонин үзэгдлүүд нэг биш удаа болж байсан хэдий ч би тэр тухайгаа нэг их олон хүнд яриад байдаггүй юм. Ихэнхдээ хүмүүс иймэрхүү зүйлд итгэдэггүй бөгөөд ийм зүйлийг "хий юм харах" энэ тэр гэж тодорхойлдог. Гэхдээ бас ийм хачирхалтай үзэгдэл янз бүрийн байгалийн үзэгдэл, бас цахилгаан соронзон орон, мөн тархины ухамсаргүйгээр өөрөө дүрслэн бодсон бодлын илрэл, эсвэл сэрүүнээрээ зүүдэлсэн зүүд ч байж болдог. Гэхдээ ямар ч тайлбар хэлсэн бай үүнийг 100% үгүйсгэж, эсвэл нотолж бас болдоггүй. Бүрэн дүүрэн няцаалт, тайлбар, нотолгоо гэж байхгүй. Тэгэхээр яг юу гэж бодох нь хувь хүний л үзэл бодол, итгэл үнэмшлийн асуудал юм.

Миний харсан зүйл бол цэнхэр өнгийн бөмбөлөг байсан. Энэ хачирхалтай зүйлийг би өчигдөр өглөө буюу 2 сарын 17-нд харсан юм.

Би унтаж байгаад гэнэт сэрсэн. Хэн нэгэн сэрээчихсэн юм шиг л цочоод л сэрчихсэн. Яг хэдэн цаг болж байсныг сайн мэдэхгүй байна. Сэрээд л харсан чинь агаарт надаас 30-40 см орчим зайтай нэг бөмбөлөг байсан. Тэр бөмбөлөгийг тойроод нэг дөрвөлжин хүрээ шиг зүйл солонгорон үүссэн байсан. Тэр хүрээ нь яг л хөөс яаж солонгорч харагддаг билээ тэрэн шиг л солонгорон туяарч байсан.

Харин тэр бөмбөлөг шиг зүйл яг энэ зураг дээр байгаа шиг цэнхэр өнгөтэй байсан. Усан цэнхэр ч гэх юмуу, тэнгэрийн цэнхэр ч гэх юмуу тийм өнгөтэй. Гэхдээ энэ зураг дээрх бол миний харсан "бөмбөлөг" биш шүү. Би интернэтээс төстэй зураг олсон юм.

Тэр хачин зүйл хэсэг хугацааны дараа замхраад л алга болсон. Тэр хачин зүйлийг харж гайхаж байгаад буцаад унтаад өгсөн байна лээ. Дараа нь ээжийг сэрээд гал тогооны өрөөнд сав суулга түчигнүүлэх үед дахиад сэрээд цаг харсан чинь 8.30 болж байсан. Яг тэр үзэгдлийг харах үед цаг хэд болж байсныг нарийн хэлж мэдэхгүй байна. Ямар ч л байсан гадаа нэлээн гэгээтэй болсон байсан. 7 цагийн орчим байж магадгүй л юм.

Би өнөөдөр ёгийн хичээлдээ явахдаа багшаасаа асуунаа. Ямар нэг тайлбар хэлж өгч магадгүй юм.

No comments: